close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אינסטלטור בפתח תקווה

מערכת שורשכה אב, תשפא03/08/2021

אם אתם מחפשים שירותי אינסטלטור בפתח תקווה, חשוב מאוד שתיקחו בחשבון כמה דברים שעליכם לבדוק...

תגיות:
צילום: טל אחזקות
אם אתם מחפשים אינסטלטור בפתח תקווה, חשוב מאוד שתדעו שכיום כל אחד יכול להיות אינסטלטור ואין שום צורך בשום רישיון או הכשרה ועל כן, ניתן למצוא לא מעט אינסטלטורים חאפרים שאינם מבצעים את העבודה הנדרשת מהם בצורה הטובה ביותר במקרה הפחות גרוע. במקרה הגרוע אינסטלטור חאפר יכול לגרום לכם נזק ממשי בשל מתן מענה חלקי או לא מתאים לבעיה העומדת על הפרק. לכן, גם אם אתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור באופן דחוף, בהחלט לא כדאי לכם להתפשר על אינסטלטור לא מספיק
צילום: טל אחזקות
מקצועי או על אינסטלטור אקראי שמצאתם בגוגל. יש לברר היטב טרם בוחרים באינסטלטור כי מדובר על אינסטלטור מקצועי בפתח תקווה, אמין ומנוסה בתחום.

מה ההבדל בין אינסטלטור מקצועי לבין אינסטלטור לא מקצועי?
חשוב שתדעו כי ישנם הבדלים מהותיים מאוד בין האופן שבו ניגשים אינסטלטורים מקצועיים אל מול אינסטלטורים לא מקצועיים לפתרון בעיות במערכת האינסטלציה, כך לדוגמא:

אם אתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור בפתח תקווה עבור פתיחת סתימה בכיור שלכם, כאשר תפנו לאינסטלטור מקצועי הוא ישאל אתכם האם המים עולים גם כאשר סוגרים את הברז, אם התשובה שלכם תהיה לא, כנראה שהבעיה היא בדירה שלכם. אולם, אם המים עולים גם כאשר הברז סגור, כנראה שמדובר על בעיה כלשהי בבניין, ככל הנראה בקומה מעליכם. בכדי לבדוק את המצב, האינסטלטור יידרש להגיע ולבדוק היכן המקור של הסתימה. הבדיקה ראיננה מסובכת והיא כוללת העברת ספירלה מיוחדת דרך הצינור בביתכם. אינסטלטור לא מקצועי לא פעם לא ישאל שאלות, ינקוב כבר בהתחלה את המחיר שהוא דורש תמורת פתיחת הסתימה ובמקום לבדוק מהו המקור של הסתימה ישתמש בחומר לפתיחת סתימות שעלול לגרום לכם יותר נזק מתועלת.

אם אתם זקוקים לשירות איתור נזילות בשל סימני נזילה כלשהי שהופיעו בביתכם, אינסטלטור מקצועי ומנוסה בתחום ידע מתי יש להשתמש במצלמה טרמית על מנת לאתר את מקור הנזילה ובאיזה מקרים אין צורך להשתמש במצלמה. אינסטלטור לא מקצועי יגרום לכם להאמין שבכל מצב יש להשתמש במצלמה טרמית, דבר שייקר כמובן את עלות הביקור שלו.

אם אתם זקוקים לאינסטלטור עבור החלפת דוד, אינסטלטור לא מקצועי לא פעם יפתור את הבעיה ויגיד לכם שיש צורך להחליף את הדוד בדוד חדש, על אף שהאחראיות על הדוד שלכם עדיין תהיה תקפה. לכן, חשוב מאוד שתבדקו במדבקה האחורית שמוצמדת לדוד האם תאריך האחראיות פג, במקרים רבים ניתן לתקן את הדוד ואין צורך להחליפו.

אם אתם זקוקים לשירות אינסטלטור עבור החלפת ניאגרה גלויה, אינסטלטור לא מקצועי יחליפו לכם את הניאגרה בניאגרה פשוטה וזולה שבטווח הרחוק תזדקק לתיקונים רבים ובשל כך תהיה יקרה יותר. לכן, חשוב מאוד לוודא שהאינסטלטור מביא לכם ניאגרה איכותית של חברה מוכרת ובעלת מוניטין בתחום.

כאמור, חשוב מאוד להכיר את השיטות השונות של אינסטלטורים לא מספיק מקצועיים וזאת בכדי לזהות את האינסטלטורים הללו ולא לבחור בהם. אין ספק כי אינסטלטור לא מספיק מקצועי או לא מקצועי כלל יכול להסב יותר נזק מתועלת ועל כך תשלמו ביוקר.

כיצד תבחרו אינסטלטור בפתח תקווה?
אם אתם מחפשים שירותי אינסטלטור בפתח תקווה, חשוב מאוד שתיקחו בחשבון כמה דברים שעליכם לבדוק: ראשית כל, בדקו האם האינסטלטור הוא בעל ותק משמעותי בתחום וניסיון. כמו כן, בדקו האם האינסטלטור הוא בעל המלצות רבות. כדאי לשוחח עם לקוחות שנעזרו בשירותיו של האינסטלטור ויכולים להעיד על המקצועיות שלו והאמינות שלו. כמובן שחשוב מאוד לוודא כי האינסטלטור לא מפריז עם מחיר לא הוגן תמורת שירותיו ודורש מחיר הוגן ותואם שירות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה